Klachtenprocedure

Frans Koopal Haarwerken is lid van de ANKO. 

Haarwerkbedrijven die lid zijn van het ANKO worden geacht een hoog kwaliteitsniveau na te streven. Dit houdt onder meer in dat deze leden zich vanzelfsprekend houden aan de door de ANKO gehanteerde klachtenregeling. 

Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Sommige fouten monden uit in klachten. Dit is nu éénmaal een vaststaand gegeven waar ook de klant over het algemeen niet vreemd van opkijkt. Hetgeen wat voor de klant wel van uitermate groot belang is; hoe vervolgens met een klacht wordt omgegaan. De ANKO stelt als eis aan de bij haar aangesloten haarwerkbedrijven dat zij elke klacht in alle redelijkheid zo snel mogelijk zal proberen op te lossen. 

Mocht dit onverhoopt niet lukken dan kan de klant zijn of haar klacht voorleggen aan de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken te Den Haag (SGC). Zie hiervoor de website van de ANKO of de geschillencommissie ( www.anko.nl/geschillenregeling en www.degeschillencommissie.nl) Hier zijn kosten aan verbonden. 

De uitspraak van de geschillencommissie is bindend voor beide partijen. 

Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken te Den Haag (SGC)
Postbus 90600 2509 LP Den Haag

Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens. (voor meer informatie zie onze website: www.franskoopal.nl/privacyverklaring)

Voor klachten omtrent uw privacy kunt u terecht bij de “Autoriteit Persoonsgegevens” (AP), Bezuidenhoutseweg 30, 2594 AV Den Haag.